پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

آلمان به‌دنبال سرمربی | ناگلسمان یا فان‌خال؟

  • کد خبر: ۱۸۴۲۲۸
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
آلمان به‌دنبال سرمربی | ناگلسمان یا فان‌خال؟
اتحادیه فوتبال آلمان، در پی برکناری هانسی فلیک، با یکی دیگر از سرمربیان پیشین بایرن مونیخ وارد مذاکره شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اتحادیه فوتبال آلمان، در پی اخراج هانسی فلیک از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال آلمان، حالا در تلاش برای استخدام هرچه سریع‌تر سرمربی جدید مانشافت است تا زمان را برای آماده‌سازی این تیم جهت حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴، تورنمنتی که خود میزبانش هستند، از دست ندهد. بر اساس گزارش‌هایی که رسانه‌های آلمانی منتشر کرده‌اند، به‌نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی فلیک ۵۸ساله ناگلسمان ۳۶ساله است.

نشریه آلمانی «بیلد» در تازه‌ترین مورد گزارش داد که رودی فولر، مدیر تیم ملی فوتبال آلمان که در بازی دوستانه با فرانسه به‌طور موقت هدایت مانشافت را برعهده داشت و این تیم را به برتری ۲ بر ۱ رساند، با فولکر اشتروث، مدیر برنامه‌های ناگلسمان، تماس گرفته است. طبق این گزارش، اکنون مذاکرات بر سر جنبه‌های مالی این معامله بالقوه شروع شده است.

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان هم خبر داد که اتحادیه فوتبال تماس‌هایی با یولیان ناگلسمان برقرار کرده و مذاکرات بین طرفین درباره احتمال حضور این مربی آلمانی روی نیمکت مانشافت در جریان است. ناگلسمان حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش را برای خود متصور است، به‌خصوص اینکه حالا فرصت منحصربه‌فردی برای هدایت مانشافت در یورو ۲۰۲۴ را در خانه دارد.

«بیلد» پیش از این گزارش داده بود، فارغ از اینکه گزینه اصلی برای جانشینی هانسی فلیک ناگلسمان است، احتمال انتصاب لویی فان‌خال به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان نیز به‌شدت مورد بحث است. اولین بار در تاریخ، اتحادیه فوتبال آلمان، اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه از حضور مربی خارجی روی نیمکت مانشافت استقبال کرده‌اند. رودی فولر گفته است که مربی جدید مانشافت باید آلمانی‌زبان و سطح‌بالا باشد.

انتصاب فان‌خال به‌عنوان سرمربی جدید آلمان همچنین می‌تواند یک مزیت مالی بزرگ برای اتحادیه فوتبال آلمان داشته باشد، چون او اخیراً در تیم ملی هلند دستمزدی به‌مراتب کمتر از دستمزد ناگلسمان در بایرن مونیخ دریافت می‌کرد. این مربی هلندی سابقه سرمربیگری بایرن مونیخ را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

ناگلسمان، که اوایل فروردین‌ماه از سمت سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد، با این باشگاه تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و بایرنی‌ها همچنان در حال پرداخت دستمزد به او هستند. گفته می‌شود باشگاه بایرن در صورت دریافت رقمی بین ۱۰ میلیون تا ۱۵ میلیون یورو با فسخ قرارداد او موافقت خواهد کرد.

فلیک ۵۸ساله، که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ جانشین یواخیم لو در تیم ملی آلمان شد، در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و در مدتی که هدایت مانشافت را برعهده داشت، در ۲۵ بازی، آمار ۱۲ برد، ۷ تساوی و ۶ شکست را از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->